Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрова, О.Б.-
dc.date.accessioned2019-12-03T09:54:54Z-
dc.date.available2019-12-03T09:54:54Z-
dc.date.issued2019-11-28-
dc.identifier.citationПетрова О. Б. Особливості формування у студентів-медиків ціннісного ставлення до професіоналізму в курсі навчання іноземної мови / О. Б. Петрова // Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А. Ю. Кримського: минувшина, сучасність, майбуття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 80-річчю освітнього закладу, 28 листопада 2019 р., м. Володимир-Волинський / ред. Б. Є. Жулковський. – Луцьк : Вежа-Друк, 2019. – C. 86–89.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25218-
dc.descriptionIn the course of foreign language the student's personal-activity growth involves the formation of a culture of health, positive motivation to preserve and strengthen health as a component of professional identity.ru_RU
dc.description.abstractВ курсі навчальної дисципліни "Іноземна мова" особистісно-діяльнісне зростання студента передбачає формування культури здоров’я, позитивної мотивації до збереження і зміцнення здоров’я як складової професійної ідентичності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectціннісне ставлення до професіоналізмуru_RU
dc.subjectстуденти-медикиru_RU
dc.subjectнавчання іноземної мовиru_RU
dc.subjectособистісний розвитокru_RU
dc.subjectvalue attitude to professionalismru_RU
dc.subjectmedical studentsru_RU
dc.subjectforeign language courseru_RU
dc.subjectdevelopment of personalityru_RU
dc.titleОсобливості формування у студентів-медиків ціннісного ставлення до професіоналізму в курсі навчання іноземної мовиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
репозPetrova. Olga. Волод.-Волинськ. листоп 19 (1).doc56,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.