Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25078
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, Олександр Юрійович | - |
dc.contributor.author | Деєва, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Левченко, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Гірка, В.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T10:40:29Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T10:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих навчальних закладах / Л. І. Левченко, Т. В. Деєва, О. Ю. Степаненко, В. Д. Гірка // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2019. – № 1 (33). – С. 22–25. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25078 | - |
dc.description.abstract | Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв’язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідов- ність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво ХМАПО | ru_RU |
dc.subject | міжпредметна інтеграція | ru_RU |
dc.subject | оптимізація навчального процесу | ru_RU |
dc.subject | офтальмологія | ru_RU |
dc.subject | гістологія | ru_RU |
dc.subject | анатомія | ru_RU |
dc.title | Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих навчальних закладах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Левченко Міждисциплінарна інтеграція як складова методів.pdf | 851,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.