Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроцко, Анна Володимирівна-
dc.contributor.authorРибалко, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorКіріленко, Олена Георгіївна-
dc.contributor.authorТруш, Галина Олексіївна-
dc.date.accessioned2019-11-25T08:20:59Z-
dc.date.available2019-11-25T08:20:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрофесійне самовдосконалення викладачів в умовах упровадження дистанційного навчання в закладах вищої освіти / А. В. Троцко, Л. С. Рибалко, О. Г. Кіріленко, Г. О. Труш // Iнформаційні технології і засоби навчання. – 2019. – Т. 72, № 4. – С. 258–258.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24849-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на тому, що впровадження дистанційного навчання в закладах вищої освіти України зумовлено потребами модернізації системи професійної підготовки студентів, спроможної забезпечити конкурентоздатність майбутніх фахівців на ринку праці. Доведено, що ефективність упровадження дистанційного навчання залежить від суб’єктивних (рівень підготовки викладачів і студентів до роботи в дистанційному режимі) і об’єктивних факторів (наявність матеріально-технічної бази закладів вищої освіти). Усупереч існуючому стереотипу «із упровадженням дистанційного навчання викладачі стануть непотрібними» заявлено, що викладач є ключовою ланкою впровадження будь-якої інновації в освіті. Проте головною умовою цієї тези є позитивне ставлення викладача до освітніх новозмін, його прагнення до професійного самовдосконалення, активність та ініціативність у розбудові вищої школи. Розглянуто професійне самовдосконалення викладачів як процес постійного оновлення знань і вмінь педагогічної діяльності з метою використання в освітньому процесі інноваційних методів, організаційних форм, технологій роботи зі студентами. Проведено анкетування, результати якого засвідчили недостатньо високу готовність викладачів до професійного самовдосконалення в умовах упровадження дистанційного навчання. Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу професійного самовдосконалення викладачів в умовах упровадження дистанційного навчання в закладах вищої освіти, а саме: робочу програму з міждисциплінарного курсу «Впровадження освітніх дистанційних технологій в освітній процес вищої школи» для викладачів різного фаху підготовки, педагогічної і непедагогічної освіти, з різним стажем роботи; дидактичні матеріали до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій освіті та організації інтерактивного зв’язку між викладачем і студентами. Отримані результати (підготовлені викладачами дистанційні курси, автоматизовані тести, ігрокомплекси, мультимедійний глосарій) довели результативність цілеспрямованого професійного самовдосконалення викладачів. Накреслено перспективи професійного самовдосконалення викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах створення іншомовного середовища в закладах вищої освіти.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиївru_RU
dc.subjectособистість викладачаru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectсистема Moodleru_RU
dc.subjectміждисциплінарний курс для викладачівru_RU
dc.subjectдистанційні курси для студентівru_RU
dc.titleПрофесійне самовдосконалення викладачів в умовах упровадження дистанційного навчання в закладах вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рибалко.docx253 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.