DSpace About DSpace Software DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології імені академіка Л.Т. Малої >
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23692

Название: Реалізація ідей педагогіки партнерства в роботі з іноземними студентами в закладах вищої медичної освіти
Авторы: Риндіна, Наталія Геннадіївна
Котелюх, Марія Юріївна
Issue Date: 2019
Библиографическое описание: Риндіна Н. Г. Реалізація ідей педагогіки партнерства в роботі з іноземними студентами в закладах вищої медичної освіти / Н. Г. Риндіна, М. Ю. Котелюх // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 30 січня 2019 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – С. 58–60.
Аннотация: Метою статті є вивчення можливостей реалізації ідей педагогіки партнерства в роботі з іноземними студентами в ЗВМО, а завданнями – розк-риття суті педагогіки співробітництва як інноваційної педагогічної техно-логії, доведення необхідності її реалізації при підготовці майбутніх лікарів, моделювання освітнього процесу з іноземними студентами на основі пріо-ритетних ідей співробітництва, у тому числі й міжнародної праці в галузі медицини.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23692
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Риндіна, Котелюх.pdf23,9 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback