Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛопіна, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-06-06T09:36:18Z-
dc.date.available2019-06-06T09:36:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛопіна Н. А. Проблеми та перспективи підвищення кваліфікації педагогів медичних освітніх закладів із застосування інноваційних технологій у навчанні / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 264–265.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23214-
dc.description.abstractВ сучасних умовах трансформації системи медичної освіти з необхідністю постійного безперервного підвищення кваліфікації медичних працівників перед викладачами навчальних медичних установ постають ряд питань щодо забезпечення безперервного фахового розвитку медичних спеціалістів та асоційованих з цим організаційних питань. Впровадження інноваційних технологій навчання в систему додипломного та післядипломного навчання є тим інструментом, за допомогою якого може бути реалізовано цілий комплекс педагогічних та дидактичних проблем забезпечення медичної освіти [2,3,6]. Проте для широкої інтеграції новітніх технологій навчання з традиційною медичною освітою необхідним є розробка програм підвищення кваліфікації самих педагогів медичних освітніх установ, що сприятиме постійному динамічному створенню якісного навчального контенту та постійній взаємодії всіх учасників освітнього процесу [1,4-5,7]. Програми та навчальні курси підвищення кваліфікації педагогів медичних освітніх закладів із застосування інноваційних технологій у навчанні відсутні і лише частково реалізуються при проходженні магістратури з педагогіки вищої школи медичними педагогами. З огляду на сучасні потреби підвищення кваліфікації медичних педагогів актуальним є проведення он-лайн курсів підвищення кваліфікації медичних педагогів та розробка відповідної навчальної програми у відповідності до потреб сучасної медичної освіти, що у свою чергу, дозволить реалізувати якісну безперервну підготовку лікарів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпіслядипломна освітаru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.titleПроблеми та перспективи підвищення кваліфікації педагогів медичних освітніх закладів із застосування інноваційних технологій у навчанніru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблеми та перспективи .pdf306,15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.