Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пастухова, Н. Л. | - |
dc.contributor.author | Садовниченко, Ю.О. | - |
dc.contributor.author | М’ясоєдов, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T09:07:50Z | - |
dc.date.available | 2018-12-10T09:07:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Пастухова Н. Л. Здоров’язбережувальні аспекти педагогічних технологій / Н. Л. Пастухова, Ю. О. Садовниченко, В. В. М’ясоєдов // Сучасні здоровʼязбережувальні технології : монографія / за заг. ред. Ю. Д. Бойчука ; ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2018. – С. 350–360. | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21752 | - |
dc.description.abstract | Стан здоров’я – найважливіший показник благополуччя суспільства, що віддзеркалює поточну ситуацію і опосередковано прогнозує майбутнє нації. Сприяння покращенню здоров’я є системною діяльністю майже всіх інституцій суспільства [8, с. 33], яке пред’являє високі вимоги як до професійного фаху, так і до рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості представників спільноти. Існуюче протиріччя між потребою держави у формуванні здорового покоління і сучасними умовами життя та праці свідчить про необхідність орієнтації системи освіти на збереження здоров’я. Для нашої країни проблема здоров’язбереження є особливо актуальною на тлі демографічних проблем і завдань модернізації освіти [5, с. 18; 38]. Мета даної роботи – аналіз здоров’язбережувальної складової педагогічних технологій різних рівнів освіти та умов її реалізації. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | - |
dc.subject | педагогічні технології | ru_RU |
dc.title | Здоров’язбережувальні аспекти педагогічних технологій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної біології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пастухова Монографія Сучасні 2018.pdf | 401,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.