Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21364
Title: | Шляхи подолання труднощів адаптаційних процесів до навчання у іноземних студентів на кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Authors: | Кнігавко, Володимир Гілярійович Зайцева, Ольга Василівна Бондаренко, Марина Анатоліївна Пономаренко, Наталя Сергіївна Батюк, Лілія Василівна Мещерякова, Оксана Петрівна |
Keywords: | адаптаційні процеси іноземні студенти медична та біологічна фізика медична інформатика |
Issue Date: | 5-Dec-2017 |
Publisher: | Харківський національний медичний університет |
Citation: | Шляхи подолання труднощів адаптаційних процесів до навчання у іноземних студентів на кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики / В. Г. Кнігавко, О. В. Зайцева, М. А. Бондаренко, Н. С. Пономаренко, Л. В. Батюк, О. П. Мещерякова // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін в медичних освітніх закладах : матеріали X Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 5–6 грудня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 30–32. |
Abstract: | Важливою подією в житті Харківського національного медичного університету стало створення Науко-навчального інституту підготовки іноземних громадян, що є безумовним визнанням результатів освіти в нашому університеті на державному й міжнародному рівнях. Це обумовлює необхідність вдосконалення існуючих технологій організації навчального процесу, спрямованих на підвищення якості вищої освіти, а, з іншого боку, це поставило перед викладачами, що працюють з іноземними студентами, нові вимоги та накреслили шляхи їх самовдосконалення. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21364 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шляхи_Харків_06.12.2017.pdf | 835,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.