Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями
Date
2018-03-30
Authors
Крупеня, Володимир Ілліч
Просоленко, Наталія Володимирівна
Каук, Оксана Іванівна
Землянський, Констянтин Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківська медична академія післядипломної освіти
Abstract
Від особистісних якостей педагога та відповідності їх сучасним вимогам залежить якість підготовки студентів медичних закладів. Вивчено домінантні якості особистості викладача, відсутність яких тягне за собою неможливість ефективної та результативної педагогічної діяльності й погіршує засвоєння матеріалу студентами. Проведено анкетування, опитування, дискусії, бесіди. Установлено, що найважливішими якостями особистості педагога є: справедливість, тактовність, чесність, сучасність, гуманність. Негативними якостями педагога студенти вважали упередженість, неврівноваженість, зарозумілість, неуважність, забудькуватість, незібраність. До професійних протипоказань належать наявність шкідливих звичок, моральна неохайність, грубість, безпринципність, некомпетентність у питаннях виховання та викладання, безвідповідальність. Сукупність комплексу позитивних особистісних якостей допомагає досягти викладачеві медичного вищого закладу освіти високого рівня майстерності та впливати на формування особистості студента
Description
Keywords
навчально-виховний процес, імідж, домінантні якості особистості, педагогічна культура викладача
Citation
Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями / В. І. Крупеня, Н. В. Просоленко, О. І. Каук, К. В. Землянський // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2018. – № 3 (30). – С. 16–20.