Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапенко, Г.А.-
dc.contributor.authorБілоусова, Е.Д.-
dc.contributor.authorКорнілова, І.Р.-
dc.contributor.authorВолобуєв, Д.С.-
dc.contributor.authorОдод, М.С.-
dc.date.accessioned2018-09-24T12:14:33Z-
dc.date.available2018-09-24T12:14:33Z-
dc.date.issued2018-05-16-
dc.identifier.citationФункціональна асиметрія у студентів-медиків в умовах адаптації до психоемоційного стресу / Г. А. Остапенко, Е. Д. Білоусова, І. Р. Корнілова, Д. С. Волобуєв, М. С. Одод // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 70.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20413-
dc.descriptionСучасний розвиток медицини вимагає підвищення якості підготовки фахівців, що в свою чергу викликає посилення пізнавальної діяльності студентів. В сьогоденні відбувається постійне ускладнення навчальних дисциплін та засвоєння студентами все більших обсягів інформації підвищеної складності (Новгородцева И.В та ін., 2014). Це викликає неспецифічне функціональне напруження, яке розцінюється як стресовий стан (Чернобай Л.В. та ін., 2016). В адаптації до учбового стресу важливу роль відіграють процеси інтегративної діяльності мозку, дослідження яких є перспективним і актуальним для розробки науково обґрунтованих дій щодо зниження негативного впливу зазначених факторів. Мета дослідження. Виявлення об’єктивних показників розвитку адаптивних можливостей організму в умовах психоемоційного стресу, що обумовило вивчення особливостей інтегративної діяльності мозку центрального рівня у студенток-медиків в динаміці перших трьох курсів навчання.ru_RU
dc.description.abstractОтримані дані є показником процесу адаптації, який має динамічний характер і обумовлений активацією інтегративної діяльності мозку, показником якої є посилення латерализаціі функцій кори великих півкуль протягом трирічного навчання в медичному вузі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectФункціональна асиметріяru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectпсихоемоційний стресru_RU
dc.titleФункціональна асиметрія у студентів-медиків в умовах адаптації до психоемоційного стресуru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф.тези-24-Остапенко.pdf632,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.