Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19599
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрова, О.Б. | - |
dc.contributor.author | Petrova, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-07T08:43:01Z | - |
dc.date.available | 2018-05-07T08:43:01Z | - |
dc.date.issued | 2018-04-18 | - |
dc.identifier.citation | Petrova O. Learner/teacher parts in postgraduate medical education / О. Petrova // Система повышения квалификации педагогических кадров в ВУЗах Узбекистана: опыт, приоритеты и перспективы развития : материалы научно-практической конференции, 18 апреля 2018 года. – Ташкент : Ташкентская медицинская академия, 2018. – С. 173–174. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19599 | - |
dc.description | Шляхи досягнення здатності підвищувати свій рівень за допомогою англійської мови, самостійно проводячи бібліографічний пошук, обробку наукометричних баз описані стосовно курсу фахової англійської мови для здобувачів наукового ступеня доктор філософії. | ru_RU |
dc.description.abstract | The ways to achieve English-medium ability for self-study, bibliographic search, processing of scientific metric bases are described for the course of English for specific purposes for PhD medical postgraduates. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | English for specific purposes | ru_RU |
dc.subject | PhD medical postgraduates | ru_RU |
dc.subject | learner/teacher parts | ru_RU |
dc.subject | Фахова англійська мова | ru_RU |
dc.subject | здобувачі наукового ступеня доктор філософії | ru_RU |
dc.subject | ролі викладача і студента | ru_RU |
dc.title | Learner/teacher parts in postgraduate medical education | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
УзбекPetrova_doc.pdf | 230,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.