Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорноус, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-05-05T18:34:56Z-
dc.date.available2018-05-05T18:34:56Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationЧорноус Н. А. Психолого-педагогічний аспект у професійній підготовці майбутніх спеціалістів медичної справи в освітніх закладах Європейського Союзу та США / Н. А. Чорноус // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 19–20 квітня 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 175–182.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19579-
dc.description.abstractАвтором визначено суть поняття «професійна підготовка» та «дисципліна гуманістичної спрямованості в медицині» . Проведено порівняльну характеристику підготовки фахівців медичної справи в різних країнах Європейського Союзу та США. На основі аналізу різних тенденцій та точок зору було визначено, що в країнах Європейського Союзу та США медична освіта ставить перед собою нові завдання внесення змін до навчальних програм підготовки спеціалістів медичної справи та переорієнтація їх підготовки з надання не лише професіональних знань, умінь та навичок, а й більш розширену підготовку гуманітарного спрямування.ru_RU
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетru_RU
dc.subjectгуманізмru_RU
dc.subjectмедична справаru_RU
dc.subjectпрофесійна підготовкаru_RU
dc.subjectфахівецьru_RU
dc.titleПсихолого-педагогічний аспект у професійній підготовці майбутніх спеціалістів медичної справи в освітніх закладах Європейського Союзу та СШАru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психолого-педагогічний аспект.docx40,6 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.