Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18002
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Почерніна, Валерія Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Дащук, Андрій Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T12:38:42Z | - |
dc.date.available | 2017-11-09T12:38:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Почерніна В. В. TOLL-подібні рецептори та їх роль у патогенезі шкірних захворювань на прикладі псоріазу / В. В. Почерніна, А. А. Дащук // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали науково-практичної конференції (з міжнародною участю), присвяченої 170-річчю з дня народження приват-доцента В. Г. Порай-Кошица, Харків, 15 листопада 2017 р. – Харків : Водний спектр, 2017. – С. 118–123. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18002 | - |
dc.description.abstract | Псоріаз - одне з найпоширеніших захворювань шкіри, яке носить хронічний характер. Відкриття TOLL-рецепторів і виявлення їх підвищеної кількості в шкірі хворих на псоріаз дають можливості для більш глибокого вивчення його етіології та патогенезу. У статті докладно розглянуто класифікація і будова TOLL-рецепторів, а також їх участь у регуляції та ініціації імунної відповіді при псоріазі | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | псоріаз | ru_RU |
dc.subject | TOLL-подібні рецептори | ru_RU |
dc.subject | хронічні дерматози | ru_RU |
dc.title | TOLL-подібні рецептори та їх роль у патогенезі шкірних захворювань на прикладі псоріазу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20. TOLL-подібні рецептори та їх роль у патогенезі шкірних захворювань на прикладі псоріазу.docx | 38,36 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.