Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаракушин, Дмитро Ігоревич-
dc.contributor.authorЧернобай, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorІсаєва, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorКармазіна, Ірина Станіславівна-
dc.contributor.authorГлоба, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-19T09:46:56Z-
dc.date.available2017-10-19T09:46:56Z-
dc.date.issued2017-09-18-
dc.identifier.citationДосвід застосування постерів при вивченні дисципліни «Фізіологія» / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, І. М. Ісаєва, І. С. Кармазіна, Н. С. Глоба // Modern Methodology of Science and Education : Proceedings of the International Scientific Conference, September 18, 2017, Warsaw, Poland. – Vol. 4. – P. 57–59.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17750-
dc.descriptionЗазначені вище види портерного навчання студентів об’єктивно значуще використовується при вивченні дисципліни «Фізіологія» в форматі нового виду викладання, розробленого кафедрою фізіології. Новий дидактичний прийом навчання полягає у вивченні зазначеної теми, наприклад, «Регуляція та саморегуляція системи кровообігу», в умовах монотематичної внутрішньоаудіторної студентської конференції, план якої розроблюється колективом викладачів кафедри та впровадженням її в студентські групи. Згідно з цього плану студенти розроблюють у вигляді усної доповіді, портерного подання та мультимедійного забезпечення усі питання даної теми. Це забезпечує розвиток медичного логічного мислення, знаходження вірних причинно-наслідкових зв’язків виникнення того чи іншого фізіологічного процесу, що закріплює розібраний теоретичний матеріал і, в кінцевому рахунку, об'єктивізує процес навчання. Крім того, підготовка до даної конференції розвиває колективне мислення, практичні навички пошуку, аналізу та узагальнення даних літературних джерел.ru_RU
dc.description.abstractОстаннім часом зростає потреба в пошуку ефективних засобів навчання, які допомагають підвищити засвоєння навчального матеріалу, виробити мотивацію до вивчення предмету, стимулювати інтелектуальну діяльність і розвивати творчий потенціал. Реалізація розвиваючого потенціалу вимагає переходу до нової форми діяльності викладача: організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, тобто до активної діяльності студентів на практичних заняттях з різними суб'єктами та об'єктами навчальної діяльностіru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectmedical educationru_RU
dc.subjectimprovement of learning processru_RU
dc.subjectusage of postersru_RU
dc.titleДосвід застосування постерів при вивченні дисципліни «Фізіологія»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маракушин, Чернобай.doc150,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.