Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХвисюк, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСердюк, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorКороп, Олег Андрійович-
dc.contributor.authorКрупеня, Володимир Ілліч-
dc.contributor.authorПросоленко, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2017-07-27T11:44:37Z-
dc.date.available2017-07-27T11:44:37Z-
dc.date.issued2016-04-12-
dc.identifier.citationНауково-методичний супровід розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк, О. І. Сердюк, О. А. Короп, В. І. Крупеня, Н. В. Просоленко // Здоров’я нації. – 2016. – № 1/2 (37/38) : Можливості превентивного та лікувального впливу на соціально значимі захворювання в закладах первинної медико-санітарної допомоги : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, Ужгород, 12–13 квітня 2016 р. – С. 203–206.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17112-
dc.description.abstractв статті обґрунтувано значення науково-методичного супроводу розвитку і функціонування системи первинної медико-санітарної допомоги. Результати діяльності лабораторії сімейної медицини ХМАПО свідчать про активну науково-методичну роботу щодо розвитку й функціонування первинної медико-санітарної допомоги.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectлабораторія сімейної медициниru_RU
dc.subjectпервинна медико-санітарна допомогаru_RU
dc.subjectзагальна практика – сімейна медицинаru_RU
dc.titleНауково-методичний супровід розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Харківській медичній академії післядипломної освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науково-методичний супровд.doc79 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.