Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16522
Title: Навчально-пізнавальна мотивація як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним ступенем прояву функціональної асиметрії мозку
Authors: Саркісян, І.А
Сокол, О.М.
Keywords: адаптація
інтелектуальні навантаження
асиметрія мозку
Issue Date: 16-May-2017
Publisher: Харківський Національний Медичний Університет
Citation: Саркісян І. А. Навчально-пізнавальна мотивація як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним ступенем прояву функціональної асиметрії мозку / І. А. Саркісян, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 108–109.
Abstract: Вивчення індивідуальних змін навчально-пізнавальної мотивації студента з різним ступенем прояву функціональної асиметрії є актуальною психофізіологічної проблемою, так як передбачає індивідуальний підхід до особистості людини як особливої унікальної цілісності.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16522
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73 - Саркісян І.А..pdf327,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.