Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16402
Title: | Формування комунікативної компетенції студентів за допомогою методу конкретних ситуацій |
Authors: | Булинін, В.О. Пляшечник, Є.О. Булиніна, Оксана Дмитрієвна Шенгер, Світлана Володимирівна Григоренко, Надія Валентинівна |
Keywords: | інформаційні технології метод конкретних ситуацій |
Issue Date: | 16-May-2017 |
Publisher: | Харьковский национальный медицинский университет |
Citation: | Формування комунікативної компетенції студентів за допомогою методу конкретних ситуацій / В. О. Булинін, Є. О. Пляшечник, О. Д. Булиніна, С. В. Шенгер, Н. В. Григоренко // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 37. |
Abstract: | Існують різноманітні засоби комунікативної підготовки, як стаціонарні, так і аудиторні. До остан- ніх відноситься метод конкретних ситуацій – це спеціально організована діяльність студентів на занят- тях, що імітує реальний сестринський (лікувальний) процес, який поєднує в собі як навчальні, так і іг- рові елементи. Метод конкретних ситуацій ефективний, насамперед, для формування таких ключових професійних компетенцій у процесі навчання, як комунікабельність, лідерство, вміння аналізувати в короткі терміни великий обсяг невпорядкованої інформації, прийняття рішень в умовах стресу і не- достатньої інформації. |
Description: | Метод конкретних ситуацій, тобто досвід спілкування з учнями сприяє емоційним пережи- ванням учнів, які через систему завдань направляються в позитивне русло. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16402 |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
25 - Булинін В.О., Пляшечник Є.О., Булиніна О.Д..pdf | 315,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.