Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKraynenko, Olena-
dc.date.accessioned2017-05-30T07:23:32Z-
dc.date.available2017-05-30T07:23:32Z-
dc.date.issued2017-10-15-
dc.identifier.citationKraynenko O. V. Some Sociolinguistic And Pragmatic Issues In Second Language Acquisition / O. V. Kraynenko // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 15 листопада 2016 року / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків, 2017. – С. 92–94.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16176-
dc.descriptionУ статті розглядаються деякі соціолінгвістичні та прагматичні проблеми при навчанні другої іноземної мови. Стверджується, що соціальна активність та стосунки з носіями другої іноземної мови сприяють не тільки розвитку мовленнєвих навичок, а також впливають на ідентичність, переконання та життєві норми тих, кто вивчає другу іноземну мову.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with some sociolinguistic and pragmatic issues in second language acquisition. It states that participation in social networks in the target community not only boosts linguistic skills but also pushes SL users to reflect on their identity, beliefs and practices.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоru_RU
dc.subjectsociolinguistic and pragmatic issuesru_RU
dc.subjectsecond language acquisitionru_RU
dc.subjectсоціолінгвістичні та прагматичні проблемиru_RU
dc.subjectнавчання другої іноземної мовиru_RU
dc.titleSome Sociolinguistic And Pragmatic Issues In Second Language Acquisitionru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kraynenko O.V. SOME SOCIOLINGUISTIC.rtf65,09 kBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.