Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1586
Title: Актуальність донозологічної психогігієнічної психодіагностики в сучасній профілактичній медицині
Authors: Коробчанский, Владимир Алексеевич
Коробчанський, Володимир Олексійович
Korobchanskyi, Volodymyr
Михеев, Владимир Валерьевич
Міхеєв, Володимир Валерійович
Miheev, Vladimir
Герасименко, Ольга Игоревна
Герасименко, Ольга Ігорівна
Gerasymenko, Olga
Васильченко, Игорь Олегович
Васильченко, Ігор Олегович
Vasilchenko, Igor
Резниченко, Александр Георгиевич
Резніченко, Олександр Георгійович
Reznichenko, Oleksandr
Коробчанский, Павел Александрович
Коробчанський, Павло Олександрович
Korobchanskyi, Pavlo
Субботина, Наталья Игоревна
Суботіна, Наталія Ігорівна
Subbotina, Natalia
Иваненко, Тамара Александровна
Новикова, Ирина Владимировна
Keywords: психогігієна
донозологія
дезадаптація
студенти-медики
Issue Date: 2012
Publisher: ЛНМУ
Citation: Актуальність донозологічної психогігієнічної психодіагностики в сучасній профілактичній медицині / В. О. Коробчанський, В. В. Міхеєв, О. І. Герасименко, І. О. Васильченко, О. Г. Резниченко, П. О. Коробчанський, Н. І. Суботіна, Т. О. Іваненко, І. В. Новікова // Гігієнічна наука та практика: сучасні реалії : матеріали XV з`їзду гігієністів України, Львів, 20–21 вересня 2012 р. / ЛНМУ ім. Данила Галицького. – Львів, 2012. – С. 457–459.
Abstract: В статье представлены основные направления научной деятельности кафедры гигиены и экологии № 1 в области психогигиены, а именно, психогигиены детей и подростков, в том числе детей и подростков с особыми потребностями, психогигиены спорта, психогигиены труда. Подробно рассматриваются проблемы психогигиены студентов-медиков в условиях модернизации системы обучения в высших учебных заведениях По результатам проведенного изучения распространенности предпатологических состояний у студентов медицинского университета были выявлены высокие показатели частоты проявления донозологических состояний (астенических, депрессивных и ипохондрических), что может привести к развитию состояния дезадаптации в результате нервно-психического напряжения, стресса, утомления и переутомления. Выявленная тенденция к последовательному уменьшению психических донозологических состояний с первого до шестого года обучения может указывать на развитие механизмов адаптации к факторам учебной среды в процессе обучения.
У статті представлені основні напрямки наукової діяльності кафедри гігієни та екології № 1 в області психогігієни, а саме, психогігієни дітей і підлітків, у тому числі дітей і підлітків з особливими потребами, психогігієни спорту, психогігієни праці. Докладно розглядаються проблеми психогігієни студентів-медиків в умовах модернізації системи навчання у вищих навчальних закладах За результатами проведеного вивчення поширеності предпатологічних станів у студентів медичного університету були виявлені високі показники частоти прояву донозологічних станів (астенічних, депресивних і іпохондричних), що може привести до розвитку стану дезадаптації в результаті нервово-психічної напруги, стресу, стомлення й перевтоми. Виявлена тенденція до послідовного зменшення психічних донозологічних станів з першого до шостого року навчання може вказувати на розвиток механізмів адаптації до факторів навчального середовища в процесі навчання.
In the article presents the main directions of scientific activity of the Department of Hygiene and Ecology № 1 of mental health, namely, mental health of children and young people, including children and young people with special needs, mental health sports, mental health work. Considered in detail problems of mental health of medical students in the modernization of the system of teaching in higher education institutions As a result of studying the prevalence prepathological states in medical university students revealed high frequency manifestations prenosological states (asthenia, depression and hypochondria), which can lead to exclusion from the state of mental stress, stress, fatigue and exhaustion. The tendency to successive reduction prenosological mental states from first to sixth year may indicate the development of mechanisms of adaptation to the factors of the learning environment in the classroom.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1586
ISBN: 966-7985-87-3
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб
Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1
Наукові праці. НДІ гігієни праці та профзахворювань ХНМУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Съезд гигиенистов 2012.pdf78,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.