DSpace О системе DSpace DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра гігієни та екології № 1 >
Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1586

Название: Актуальність донозологічної психогігієнічної психодіагностики в сучасній профілактичній медицині
Авторы: Коробчанский, Владимир Алексеевич
Коробчанський, Володимир Олексійович
Korobchanskiy, Volodimir O.
Михеев, Владимир Валерьевич
Міхеєв, Володимир Валерійович
Miheev, Vladimir V.
Герасименко, Ольга Игоревна
Герасименко, Ольга Ігорівна
Gerasimenko, Olga I.
Васильченко, Игорь Олегович
Васильченко, Ігор Олегович
Vasilchenko, Igor O.
Резниченко, Александр Георгиевич
Резніченко, Олександр Георгійович
Reznichenko, Alexandr G.
Коробчанский, Павел Александрович
Коробчанський, Павло Олександрович
Korobchanskiy, Pavlo A.
Субботина, Наталья Игоревна
Суботіна, Наталія Ігорівна
Subotina, Natalia I.
Иваненко, Тамара Александровна
Новикова, Ирина Владимировна
Ключевые слова: психогігієна
донозологія
дезадаптація
студенти-медики
Дата публикации: 2012
Издатель: ЛНМУ
Библиографическое описание: Актуальність донозологічної психогігієнічної психодіагностики в сучасній профілактичній медицині / В. О. Коробчанський, В. В. Міхеєв, О. І. Герасименко, І. О. Васильченко, О. Г. Резниченко, П. О. Коробчанський, Н. І. Суботіна, Т. О. Іваненко, І. В. Новікова // Гігієнічна наука та практика: сучасні реалії : матеріали XV з`їзду гігієністів України, Львів, 20-21 вересня 2012 р. / ЛНМУ ім. Данила Галицького. – Львів, 2012. - С. 457-459.
Аннотация: В статье представлены основные направления научной деятельности кафедры гигиены и экологии № 1 в области психогигиены, а именно, психогигиены детей и подростков, в том числе детей и подростков с особыми потребностями, психогигиены спорта, психогигиены труда. Подробно рассматриваются проблемы психогигиены студентов-медиков в условиях модернизации системы обучения в высших учебных заведениях По результатам проведенного изучения распространенности предпатологических состояний у студентов медицинского университета были выявлены высокие показатели частоты проявления донозологических состояний (астенических, депрессивных и ипохондрических), что может привести к развитию состояния дезадаптации в результате нервно-психического напряжения, стресса, утомления и переутомления. Выявленная тенденция к последовательному уменьшению психических донозологических состояний с первого до шестого года обучения может указывать на развитие механизмов адаптации к факторам учебной среды в процессе обучения.
У статті представлені основні напрямки наукової діяльності кафедри гігієни та екології № 1 в області психогігієни, а саме, психогігієни дітей і підлітків, у тому числі дітей і підлітків з особливими потребами, психогігієни спорту, психогігієни праці. Докладно розглядаються проблеми психогігієни студентів-медиків в умовах модернізації системи навчання у вищих навчальних закладах За результатами проведеного вивчення поширеності предпатологічних станів у студентів медичного університету були виявлені високі показники частоти прояву донозологічних станів (астенічних, депресивних і іпохондричних), що може привести до розвитку стану дезадаптації в результаті нервово-психічної напруги, стресу, стомлення й перевтоми. Виявлена тенденція до послідовного зменшення психічних донозологічних станів з першого до шостого року навчання може вказувати на розвиток механізмів адаптації до факторів навчального середовища в процесі навчання.
In the article presents the main directions of scientific activity of the Department of Hygiene and Ecology № 1 of mental health, namely, mental health of children and young people, including children and young people with special needs, mental health sports, mental health work. Considered in detail problems of mental health of medical students in the modernization of the system of teaching in higher education institutions As a result of studying the prevalence prepathological states in medical university students revealed high frequency manifestations prenosological states (asthenia, depression and hypochondria), which can lead to exclusion from the state of mental stress, stress, fatigue and exhaustion. The tendency to successive reduction prenosological mental states from first to sixth year may indicate the development of mechanisms of adaptation to the factors of the learning environment in the classroom.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1586
ISBN: 966-7985-87-3
Располагается в коллекциях:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1
Наукові праці. НДІ гігієни праці та профзахворювань ХНМУ
Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Съезд гигиенистов 2012.pdf78,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Этот ресурс защищен исходным авторским правом

View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь