Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімонова, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-06T08:25:06Z-
dc.date.available2016-12-06T08:25:06Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationТімонова Г. В. Вплив особистісної значущості на успішне оволодіння іноземною мовою у немовному вищому навчальному закладі / Г. В. Тімонова // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 15 листопада 2016 р. / НЮУ ім. Я. Мудрого. – Харків, 2016. – С. 261–263.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14969-
dc.description.abstractThe work refers to the role of the meaningfulness of a foreign language on a personal level for the students of non-linguistic specialties. The problems of forming a stable personal meaningfulness of a foreign language and its impact on the success of mastering this discipline are reviewed. У роботі йдеться про роль значущості іноземної мови на особистісному рівні для студентів немовних спеціальностей. Розглядаються питання формування стабільної особистісної значущості іноземної мови та її вплив на успішність оволодіння цією дисципліною.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectmeaningfulnessru_RU
dc.subjectpersonalru_RU
dc.subjectnon-linguistic specialtiesru_RU
dc.subjectrise of the levelru_RU
dc.subjectsourceru_RU
dc.subjectзначущістьru_RU
dc.subjectособистіснийru_RU
dc.subjectнемовні спеціальностіru_RU
dc.subjectпідвищення рівняru_RU
dc.subjectресурсru_RU
dc.titleВплив особистісної значущості на успішне оволодіння іноземною мовою у немовному вищому навчальному закладіru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Timonova.doc.doc35 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.