Застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіологія» для англомовних студентів

Thumbnail Image

Date

2016-05-12

Authors

Маракушин, Д.І.
Чернобай, Л.В.
Глоба, Н.С.
Алексеєнко, Р.В.
Ісаєва, І.М.
Кармазіна, І.С.
Васильєва, О.В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті розглянуто питання застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіо- логія» для англомовних студентів на кафедрі фізіології Харківського національного медичного університету. Наведені власні інновації методичного забезпечення самостійної роботи англомовних студентів, що сприяє формуванню клінічного мислення майбутніх лікарів, розвиває їхні творчі здібності, особисту ініціативу у засвоєнні «важких» тем фізіології.

Description

Ми розглядаємо внутрішній кафедральний контроль якості навчання як безперервний процес пильну- вання та реєстрації параметрів успішності. Його основною метою є активізація індивідуальної навчальної мотивації, спрямованої на розвиток творчого підходу при вивченні будь-якої теоретичної дисципліні, якою є й фізіологія.

Keywords

якість навчання, англомовні студенти, фізіологія

Citation

Застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіологія» для англомовних студентів / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, І. С. Кармазіна, О. В. Васильєва, І. М. Ісаєва, Р. В. Алексеєнко, Н. С. Глоба // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 12–13 травня, 2016 р. : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ«Укрмедкнига», 2016. – Т. 2. – С. 35–37.