DSpace About DSpace Software DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра неврології № 2 >
Наукові праці. Кафедра неврології № 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14363

Название: Можливості інноваційних технологій в підготовці лікарів-інтернів на сучасному етапі
Авторы: Товажнянська, Олена Леонідівна
Некрасова, Наталія Олександрівна
Каук, Оксана Іванівна
Марковська, Олена Володимирівна
Соловйова, Євгенія Тарасівна
Самойлова, Ганна Петрівна
Ключевые слова: лікарі-інтерни
інноваційні освітні технології
кейс-метод
віртуальний пацієнт
навчальний процес
Issue Date: 2016
Издатель: ХНМУ
Библиографическое описание: Можливості інноваційних технологій в підготовці лікарів-інтернів на сучасному етапі / О. Л. Товажнянська, Н. О. Некрасова, О. І. Каук, О. В. Марковська, Є. Т. Соловйова, Г. П. Самойлова // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 42-ї навчально-методичної конференції, Харків, 26 квітня 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 102–104.
Аннотация: У тезах зазаначено, що в якості можливої інноваційної освітньої технології успішно зарекомендував себе «кейс-метод» - для перевірки ступеня сформованості практичних навичок. Доцільно використовувати також методи «Ділова гра» та «Віртуальний пацієнт», що надає можливість інтернам відпрацювати психологічні основи взаємодії «лікар-пацієнт» в обстановці, максимально наближеною до умов реального життя.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14363
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра неврології № 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті.pdf437,75 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback