Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326
Title: Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння
Authors: Дащук, Андрій Михайлович
Пустова, Наталія Олександрівна
Добржанська, Євгенія Ігорівна
Keywords: іноземний студент
культурний шок
стрес акультурації
стадії культурного шоку
способи подолання культурного шоку
міжкультурне співробітництво
Issue Date: 2016
Citation: Дащук А. М. Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння/ А. М. Дащук, Н. О. Пустова, Є. І. Добржанська // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали науково-практичноЇ конференції (з міжнародною участю), присвяченої 125-річчю проф. Попова І. С., Харків 20 жовтня 2016 р. – Харків, 2016. – С. 9–17.
Abstract: У статті визначається сутність поняття «культурний шок», виділяються його стадії, а також розглядаються способи подолання культурного шоку: геттоізація, асиміляція, колонізація і інтеграція. При цьому, інтеграція іноземних студентів в нові соціокультурні умови визначається в статті як найбільш ефективний спосіб подолання культурного шоку
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.