DSpace О системе DSpace DSpace
 

Repository KhNMU >
Наукова бібліотека >
Матеріали конференцій НБ ХНМУ >
Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі-2016 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14020

Название: Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури)
Авторы: Гончар, Альона Юріївна
Дата публикации: 24-Окт-2016
Библиографическое описание: Гончар А. Ю. Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури) / А. Ю. Гончар // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали ІІ Науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 24–31 жовтня 2016 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол. : І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2016. – С. 39-43.
Аннотация: Проаналізовано періодичні професійні видання, науково-методичні збірники, сайти бібліотек. Узагальнено отриману інформацію. Зроблено висновки. Проанализированы периодические профессиональные издания, научно-методические сборники, сайты библиотек. Упорядочено полученную информацию. Сделаны выводы.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14020
Располагается в коллекциях:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі-2016

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Гончар.pdf252,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Этот ресурс защищен исходным авторским правом

View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь