Педагогічні умови формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів медичних ВНЗ

Thumbnail Image

Date

2016

Authors

Маржина, Олена

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Статтю присвячено проблемі формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у студентів-майбутніх лікарів. У статті розкривається значення та головні завдання фізичної культури та фізичного виховання у підготовці майбутніх фахівців у вищій школі. Уточнено поняття «мотивація», надано види мотивів до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі. Здійснено теоретичний аналіз наукових робіт, присвячених дослідженню педагогічних умов та педагогічних засобів і методів формування мотивації до занять фізичною культурою у студентської молоді. В статті містяться результати анкетування щодо визначення провідних мотивів до занять фізичною культурою у студентів медичного вищого навчального закладу. Запропоновано педагогічні умови формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у студентів-медиків та висвітлено досвід їх впровадження в навчально-виховний процес медичного університету. Визначено, що процес викладання фізичного виховання у вищих навчальних закладах потребує вдосконалення відповідно до сучасних тенденцій та вимог часу.

Description

Keywords

мотивація, фізична культура, фізичне виховання, студенти

Citation

Маржина О. О. Педагогічні умови формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів медичних ВНЗ / О. О. Моржина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) : збірник наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 7 (77) 16. – С. 37–41.