Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPomohaibo, Kateryna-
dc.contributor.authorGanshin, Nykolay-
dc.date.accessioned2016-06-16T13:23:00Z-
dc.date.available2016-06-16T13:23:00Z-
dc.date.issued2016-03-16-
dc.identifier.citationPomogaybo E. G. Impact of food products marketing on the development of obesity in children and teenagers / E. G. Pomogaybo, M. S. Homich, N. U. Ganshin // Актуальні питання соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я в Україні : матеріали науково-практичної конференції (до 125-річчя з дня народження М. Г. Гуревича, Наркома охорони здоров’я України (1920–1925 рр.), першого завідувача кафедри соціальної гігієни Харківського медичного інституту (1923–1925 рр.)), Харків, 16 березня 2016 р. – Харків, 2016. – С. 94–95.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13184-
dc.description.abstractEducating children, allowing them to become well-informed, critically-minded consumers is an important educational goal for families, schools, and health care workers. Children are particularly prone to the effects of advertising, offering them to consume attractive products. The competent authorities should be closely monitored advertisements on food products and, where possible, to prohibit messages aimed at children. Advertisements must not mislead as to the potential benefits to be derived from the product ion of consumption should not harm the role of parents and other appropriate adult role models as a valuable source of nutrition guidance.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectchildrenru_RU
dc.subjectadvertisementsru_RU
dc.subjectfood productsru_RU
dc.titleImpact of food products marketing on the development of obesity in children and teenagersru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPACT OF FOOD PRODUCTS MARKETING ON THE DEVELOPMENT OF OBESITY IN CHILDREN AND TEENAGERS..docx16,25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.