Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Супрун, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-15T07:08:48Z | - |
dc.date.available | 2015-12-15T07:08:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Супрун О. В. Використання візуальних методів навчання в процесі викладання дерматовенерології лікарям-інтернам за спеціальністю «Загальна практика – сімейна медицина» / О. В. Супрун // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 41-ї науково-методичної конференції, присвяченої 210-й річниці Харківського національного медичного університету, Харків, 28 квітня 2015 р. – Харків : ХНМУ, 2015. – С. 102. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12127 | - |
dc.description.abstract | Таким чином, використання інноваційних та модифікованих традиційних методів і технологій при підготовці сімейних лікарів - інтернів з курсу дерматовенерологія зберігає кращі традиції вищої медичної освіти і насичує процес навчання дослідним змістом. Формування необхідного пулу дерматовенерологічних знань і навичок дозволить сімейному лікарю здійснювати правильний вибір лікувально-діагностичної тактики в тих чи інших клінічних ситуаціях. У кінцевому підсумку це призведе до формування сучасного різнобічно освіченого інтелігентного лікаря, здатного до безперервної освіти, критичного сприйняття медичних інновацій, їх творчої інтерпретації в свою професійну діяльність. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.title | Використання візуальних методів навчання в процесі викладання дерматовенерології лікарям-інтернам за спеціальністю «Загальна практика – сімейна медицина» | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра загальної практики – сімейної медицини та внутрішніх хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
default2.pdf | 129,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.