Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11750
Title: | Нетрадиційні форми проведення лекцій у медичному ВНЗ як форма активного навчання |
Authors: | Кравчун, Павло Григорович Шелест, Олексій Миколайович Борзова, Олена Юріївна Кожин, Михайло Іванович Шумова, Наталія Василівна |
Keywords: | вища медична освіта нетрадиційні форми навчання |
Issue Date: | 21-May-2015 |
Citation: | Нетрадиційні форми проведення лекцій у медичному ВНЗ як форма активного навчання / П. Г. Кравчун, О. М. Шелест, О. Ю. Борзова, М. І. Кожин, Н. В. Шумова // Реалізація закону України "Про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дістанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференцзв'язку) : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора чл.-корр. НАМН України, проф. Л. Я. Ковальчука, Тернопіль 21−22 травня 2015 р. / Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського. - Тернопіль : ТДМУ, 2015. – С.545. |
Abstract: | Основою освіти сьогодні є не стільки навчальні дисципліни, скільки способи мислення й діяльності. Необхідно не тільки підготувати фахівця, який отримав освіту високого рівня, але вже на стадії навчання адаптувати його до умов конкретної медичної діяльності і зробити здатним до прийняття самостійних рішень. Накопичений на кафедрі досвід дозволяє стверджувати, що інноваційні підходи до традиційної форми викладання вносять якісні зміни в особистість студента, розширюють його творчі здібності, розвивають уміння орієнтуватися в одержуваній інформації, мотивувати дії і формувати творче, нешаблонне мислення. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11750 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Кравчун_Шумова.doc | 35 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.