Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філатова, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Подрігало, Леонід Володимирович | - |
dc.contributor.author | Голодько, Катерина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-02T08:36:15Z | - |
dc.date.available | 2012-11-02T08:36:15Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Голодько К. А. Гігієнічна оцінка електронних навчальних сайтів та пошукових систем мережі інтернет / К. А. Голодько, Л. В. Подрігало, Н. М. Філатова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 2 (20). – С. 10–18. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1158 | - |
dc.description.abstract | Вироблена експертна оцінка електронних навчальних сайтів, як невід'ємно! системи освіти, в результаті якої були визначені погрішності в оформленні і наданні інформації, встановлені недоліки трактуються з точки зору негативного впливу на зорову працездатність користувачів. Необхідна систематизація і гігієнічна експертизо даного вигляду інформаційного навчання, з врахуванням вживання цієї схеми оцінки в розробці Державної стандартизації. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | СумДПУ ім. А. С. Макаренка | uk_UK |
dc.subject | денситометрія | uk_UK |
dc.subject | веб-ресурс | uk_UK |
dc.subject | інформаційний ресурс | uk_UK |
dc.subject | електронні видання | uk_UK |
dc.subject | параметри шрифту | uk_UK |
dc.subject | анімація | uk_UK |
dc.subject | інтерактивність | uk_UK |
dc.title | Гігієнічна оцінка електронних навчальних сайтів та пошукових систем мережі інтернет | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
гігієнічна оцінка електронних сайтів.pdf | 378,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.