Аспект наукової підготовки при вивченні іноземної мови у немовному ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015-07-01

Authors

Петрова, Ольга Борисівна
Попова, Наталія Олександрівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Abstract

The role of the teacher concerning the training strategy choice in the academic course of English for specific purposes increases. It is important to study with the postgraduates the specificity of academic writing. The attention should be obligatory paid to the genre peculiarities of these products of the foreign language activity.

Description

У курсі науково-професійної англійської мови роль викладача у виборі стратегії навчання значно зростає. Важливим є ознайомлення аспірантів із особливостями наукового письма. Обов’язковою є увага до жанрової специфіки цих продуктів іншомовної діяльності.

Keywords

навчання наукової англійської мови, аспіранти, немовний ВНЗ, жанрова специфіка, training English for specific purposes, postgraduates, non-language university, genre specificity, обучение научному английскому языку, аспиранты, неязыковой вуз, жанровая специфика

Citation

Петрова О. Б. Аспект наукової підготовки при вивченні іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Б. Петрова, Н. О. Попова // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 червня – 1 липня 2015 р.) : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – С. 205–207.