Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1142
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капустник, Валерій Андрійович | - |
dc.contributor.author | Коробчанський, Володимир Олексійович | - |
dc.contributor.author | Мінухін, Валерій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Резніченко, Олександр Георгійович | - |
dc.contributor.author | Коробчанський, Павло Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-01T12:02:54Z | - |
dc.date.available | 2012-11-01T12:02:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Методичні аспекти впровадження кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / В. А. Капустник, В. О. Коробчанський, В. В. Мінухін, О. Г. Резніченко, П. О. Коробчанський // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III–IV рівнів акредитації : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського МОЗ України, Тернопіль, 26–27 квітня 2012 р. – Тернопіль, 2012. – С. 76–77. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1142 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UK |
dc.subject | методичні аспекти | uk_UK |
dc.title | Методичні аспекти впровадження кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах | uk_UK |
dc.title.alternative | Methodical aspects of implementation of credit-modular system of the educational process organization in medical high schools | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1 Наукові праці. НДІ гігієни праці та профзахворювань ХНМУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kapustnik2012_011.pdf | 394,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.