Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернобай, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-19T09:37:39Z-
dc.date.available2015-11-19T09:37:39Z-
dc.date.issued2015-11-10-
dc.identifier.citationЧернобай Л. В. Щодо питання оптимізації процесу навчання дисципліни «Фізіологія» у форматі Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) / Л. В. Чернобай // Актуальні питання освіти і науки : матеріали науково-практичної конференції, Харків, 10–11 листопада 2015 р. : збірник наукових статей / Національна академія національної гвардії України. – Харків : ХОГОЗ, 2015. – С. 256–259.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11353-
dc.descriptionМетою Європейської кредитно-трансферної системи навчання (ECTS) є підвищення якості вищої освіти фахівців і забезпечення на цій основі конкурентоспроможності випускників медичних ВНЗ як на внутрішньодержавному ринку праці, так і в будь-якій країні світу, підняття авторитету та престижу Української вищої медичної освіти. Цього можна досягти шляхом адаптації ідеї та технології ECTS до системи вищої національної медичної освіти та університету для забезпечення мобільності студентів у процесі навчання та гнучкості підготовки фахівців шляхом створення умов для активної участі студентів у навчальному процесі. При цьому дуже корисним для досягнення успіху є при збільшенні обсягу самостійної роботи студентів – забезпечення її якісного організаційно-методичного запровадження, а також досягнення прозорості навчального процесу та визначення його оцінки, вільного доступу студентів до технологій ECTS, забезпечення можливості навчання за індивідуальними планами [1].ru_RU
dc.description.abstractУ статті було розглянуто сутність поняття «оптимізація процесу навчання» дисципліни «Фізіологія» у форматі ECTS на прикладі кафедри фізіології Харківського національного медичного університету.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectоптимізація процесу навчанняru_RU
dc.subjectнавчально-методичні рекомендаціїru_RU
dc.subjectліцензійний іспит «Крок-1»ru_RU
dc.subjectпозааудиторна самостійна роботаru_RU
dc.titleЩодо питання оптимізації процесу навчання дисципліни «Фізіологія» у форматі Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Actual_4.pdf374,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.