Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10767
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сокол, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-09T08:13:29Z | - |
dc.date.available | 2015-11-09T08:13:29Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-09 | - |
dc.identifier.citation | Сокол О. М. Застосування активних методів навчання як спосіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків / О. М. Сокол // Urgent problems of science and practice in the XXI century = Актуальные проблемы науки и практики в XXI столетии : International Scientific-Practical Conference, the United Kingdom, London, 09–10.02.2015 : collection of conference papers / Centre for Scientific and Practical Studies. – London, 2015. – Р. 55–59. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10767 | - |
dc.description | Формування світогляду, що базується на ставленні до людини як до найвищої цінності, стимулювання гармонійного розвитку й прояву творчого потенціалу особистості в праці – основа гуманізації сучасної вищої освіти [7, с. 352-363]. Але вона може залишитися набором добрих намірів, якщо на практиці не вживати заходів для підвищення ефективності навчального процесу, поліпшення умов взаємодії викладача і студента, переведення студента на рівень активного суб’єкта навчального процесу [8, с. 136-144]. | ru_RU |
dc.description.abstract | Використання технології активних методів навчання у вищих медичних навчальних закладах України є одним із актуальних аспектів підвищення навчально-пізнавальної діяльності та розвитку комунікативних вмінь і навичок студентів-медиків. Особливо це стосується перших років навчання, коли в медичних університетах України йде викладання теоретичних дисциплін. Найбільш доцільною методикою активного навчання для викладання теоретичних дисциплін медицини є кейс-метод конкретних ситуацій. Використання кейс-методу конкретних ситуацій прищеплює студентам такі якості як ініціативність, творчий підхід до розв’язання проблем, готовність до дії в різних умовах, та вміння гнучко реагувати на них, що є необхідним не тільки майбутнім лікарям, а й пересічному громадянину. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | активні форми навчання | ru_RU |
dc.subject | студенти-медики | ru_RU |
dc.subject | кейс-метод | ru_RU |
dc.title | Застосування активних методів навчання як спосіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.