Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10648
Назва: Взаеємозв’язок екологічної та гендерної освіти як умова сталого розвитку
Автори: Карпенко, Катерина Іванівна
Ростовська, В. І.
Теми: гендерна освіта
екологічна освіта
сталий розвиток
гендерна рівність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Запорізька державна інженерна академія
Бібліографічний опис: Карпенко К. І. Взаеємозв’язок екологічної та гендерної освіти як умова сталого розвитку / К. І. Карпенко, В. І. Ростовська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 62. – С. 192–202.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення екологічної та гендерної освіти як засобів подолання глобальних ризиків. Показана недоцільність однобокої ідентифікації жінок з природою, а чоловіків із соціумом. Доведено, що саме взаємозумовленість екологічної та гендерної освіти забезпечує адекватні засоби сталого розвитку суспільства. Інтереси кожної гендерної групи мають бути представленими на рівні прийняття рішень щодо природокористування та захисту довкілля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10648
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко К.docx44,21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.