DSpace О системе DSpace DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології >
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034

Название: Фахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, кліничної імунології та алергологіі Харківського національного медичного універсітету в умовах кредитно-модульної системи
Авторы: Кожин, М.І.
Кравчун, П.Г.
Шелест, О.М.
Борзова, О.Ю.
Шумова, Н.В.
Ломакіна, О.В.
Сідоров, О.П.
Добровольська, І.М.
Тітова, Г.Ю.
Шушляпін, О.І.
Ключевые слова: студенти
кредитно-модульна система
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Фахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи / П. Г. Кравчун, О. М. Шелест, М. І. Кожин [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ - ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф. (Тернопіль, 12-13 травня 2011 р.) / МОЗ України, Центр. метод. кабінет з вищої мед. освіти , Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. - Тернопіль : Укрмедкнига, 2011. - С. 268-269.
Аннотация: Вступ України до Болонського процесу зажадає інших складних соціально-професійних проблем, таких як, наприклад, по-перше, переорієнтація професорсько-викладацького складу університетів України на нову систему організації учбово-виховного процесу, по-друге, разроботку нових підручників, структура яких відповідала б певним модулям у вигляді систем учбових елементів, об'єднаних ознакою відповідності певного об'єкту професійній діяльності, зокрема, в області внутришньої медицини, кліничної імунологіі та алергологіі, а також враховувати характеристика рівнів класифікацій, які повинні відповідати вищій школі. Впровадження модульно-кредитної системи у вузи України певним ступенем забезпечить ті досягнення вищої освіти, які відповідатимуть стандартам Європейської системи, яка виходить із знань, умінь і навиків, які стануть освітнім багажем для майбутньої професійної діяльності молодого лікаря-інтерніста але це також вимагає, на наш погляд, досліджень, що стосуються розробки оптимальних угод при співпраці між вищими учбовими закладами Європейського простору освіти . Знання внутришньої медицини має велике значення в системі підготовки майбутнього лікаря в стінах нашого університету, яке має свої особливості і специфіку для учнів-студентів, клінічних ординаторів, інтернів, магістрів, аспірантів, докторантів. Вивчення для них внутришньої медицини, імунології та алергології в першу чергу формує у них особливий характер клінічного мислення з оволодінням навиків і умінь у ліжка хворих, постановки вірного діагнозу і призначення лікування хворим, яке відбувається на базі кафедри – Харківської 27–ої кліничної лікарні.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034
Располагается в коллекциях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тернопіль. Конференція Кредитно-модульна система. СТАТТЯ.doc69,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Этот ресурс защищен исходным авторским правом

View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь