Кузіна, Вікторія ВадимівнаГолік, Наталія ВолодимирівнаФоменко, Юлія Володимирівна2024-06-062024-06-062024-01Кузіна В. В. Взаємини «викладач — здобувач освіти» та ефективність навчального процесу в умовах онлайн-навчання / В. В. Кузіна, Н. В. Голік, Ю. В. Фоменко // Траєкторія медичної освіти : збірник матеріалів з досвіду роботи педагогів та тез доповідей Освітнього навчально-методичного форуму «Фахівець ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні», м. Рівне, 30─31 січня 2024 р. / редкол.: Р.О. Сабадишин [та ін.]. – Рівне : КЗВО «Рівненська медична академія», 2024. – С. 118─121.61:378(082):355.45(477)https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33958В даній статті відзначається, що навчання у он-лайн форматі виходить на провідний рівень з його майже практично необмеженими можливостями вибору місця та часу занять, темпу вивчення матеріалу курсу при відносній економічності. Іноді подібний тип освіти стає чи не єдино можливим варіантом отримати нові знання та навички підвищити чи радикально змінити свою кваліфікацію. Таким чином ,методики дистанційної форми навчання потребують подальшого удосконалення з урахуванням конкретних особливостей для опанування кожної спеціальності окремо. І хоча медичні спеціальності потребують практичного засвоєння навичок, але теоретична підготовка студентів є не менш важливою для формування клінічного мислення молодих лікарів. І її досить впевнено можна проводити у дистанційному форматі. Розробка нових методологічних підходів для дистанційної освіти не є завершеною.ukдистанційне навчанняметодикиклінічне мислення2024уВзаємини «викладач — здобувач освіти» та ефективність навчального процесу в умовах онлайн-навчанняThesis