Бабійчук, А.В.Левіт, І.Р.Ротар, А.Е.Красушина, Ю.В.Авер янова, К.Є.2018-09-242018-09-242018-05-16Дослідження зорової пам’яті та зорової перцепції як показників вищої інтегративної діяльності мозку у розвитку індивідуальної стійкості до психоемоційного напруження / А. В. Бабійчук, І. Р. Левіт, А. Е. Ротар, Ю. В. Красушина, К. Є. Авер҆янова // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 29.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20393В цьому дослідженні бала зроблена спроба визначити участь вищих інтегративних коркових процесів, якими є зорова пам'ять та зорова перцепція, у розвитку пристосувальної реакції організму до «навчальних» стресових впливів в перше трьохріччя.Досліджувались студентки загальної групи І-ІІІ курсів навчання в медичному вузіРозвиток адаптації до навчального навантаження надає позитивне біологічне значення у студентів молодших курсів, спрямоване на активацію вищих інтегративних функцій мозку. Це супроводжується переходом організму на якісно новий рівень функціонування, який забезпечує можливості виконання розумової діяльності в умовах підвищених вимог до неї на перших курсах навчання в медичному університеті.ukзорова пам’ятьвища інтегративна діяльністьпсихоемоційне напруженняДослідження зорової пам’яті та зорової перцепції як показників вищої інтегративної діяльності мозку у розвитку індивідуальної стійкості до психоемоційного напруженняThesis