Зелена, Ірина ІванівнаГопцій, Олена ВікторівнаЖелезнякова, Наталя МерабівнаСтепанова, Олена Володимирівна2014-11-252014-11-252014Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів / І. І. Зелена, О. В. Гопцій, Н. М. Железнякова, О. В. Степанова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 102–103.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7984Таким чином, представлена характеристика типів і методологічних принципів навчання студентів диференціальній діагностиці засвідчує необхідність поєднання процесів інтеграції й диференціації у викладанні основних клінічних дисциплін для студентів 4-, 5– і 6-го курсівukметодологічні принципидиференціальна діагностикастудентивища медична освітаМетодологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузівThesis