Денисова, О.Г.Денисова, Е.Г.Denуsova, O.Стоян, О.Ю.Стоян, Е.Ю.Stoіan, O.2021-11-102021-11-102021-04-22https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29583Оnline форми практичних та теоретичних занять на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів стоматологів потребують певного часу адаптації та не залежать від гендерних особливостей майбутніх лікарів. Проте, адаптаційні процеси залежать від рівня знань, які отримані на до дипломному етапі навчання у ВУЗі.ukлікарі-інтерниоnline заняттяпіслядипломна підготовкагендерні особливостіврачи-интерныоnline занятияпоследипломная подготовкагендерные особенностиinternsonline classespostgraduate traininggender characteristicsГендерні аспекти в контексті інноваційних технологій післядипломної освіти лікарів-інтернів-стоматологівThesis