Krainenko, O.2018-12-132018-12-132018-12-07Krainenko O. V. Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ) / O. V. Krainenko // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XI Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 6–7 грудня 2018. – Харків, 2018. – С. 104–105.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22045У статті розглядається проблема навчаня студентів-медиків та стоматологів України та їх підготовки до Единого державного комплексного іспиту. Під час викладання курсу «Англійська мови за професійним спрямуванням» пропонується особистісно-орієнтований підхід до навчання.The article discusses the problem of training Ukrainian medical and dentistry students and ways to help them pass Integrated Comprehensive State Exam. Learner-centered course approach is proposed in teaching ESP course.enIntegrated Comprehensive State ExamESP courseNeed analyses approachЕдиний державний комплексний іспиткурс «Англійська мови за професійним спрямуванням»метод Аналізу потребLearner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ)Thesis