Огнєв, Віктор АндрійовичУсенко, Світлана ГеоргіївнаСокол, Костянтин МихайловичУсенко, Сергій Анатолійович2012-10-222012-10-222012Використання маркетингу в системі охорони здоров'я / В. А. Огнєв, С. Г. Усенко, К. М. Сокол, С. А. Усенко // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 150-річчю курорту "Березівські мінеральні води" та 50-річчю кафедри психотерапії ХМАПО, Харків, 10 жовтня 2012 р. – Харків, 2012. – Т. 1: Проблеми організації, управління, маркетингу санаторно-курортних послуг, актуальні питання курортології, фізіотерапії та медичної реабілітації. – С. 59–60.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/989щоб більш ефективно просувати будь-яку медичну послугу на ринку, повинні дотримуватися умови підвищення конкурентноздатності медичної організації, а саме бажання постійного зростання, оріентація на результат, інноваційна політика.ukсоціальна медицинамаркетингВикористання маркетингу в системі охорони здоров'яArticle