Чухно, Інна Анатоліївна2017-02-132017-02-132017-01Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону / І. А. Чухно // Актуальні проблеми ефективності використання потенціалу економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Дніпро, 20–21 січня 2017 р. – Дніпро : Перспектива, 2017. – С. 107–110.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15630В роботі розглянуто сутність понять трудового потенціалу та людського капіталу в контексті забезпечення регіонального розвитку, визначено сутність та значення державного управління трудовим потенціалом, сутність бренду регіону та значення ефективного управління ним для забезпечення регіонального розвитку і збереження й використання трудового потенціалу регіону.ukрегіональний розвитоктериторіальний брендингрегіональний брендингтрудовий потенціалТериторіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіонуThesis