Назарян, Розана СтепанівнаХмиз, Тетяна ГригоріївнаКузина, Вікторія Вадимівна2018-10-182018-10-182018Назарян Р. С. Основні категорії та поняття проблеми формування комунікативної компетентності у студентів медичного університету / Р. С. Назарян, Т. Г. Хмиз, В. В. Кузина // Експериментальна та клінічна стоматологія. – 2018. – № 1 (2). – С. 81–88.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20585Одним з основних пріоритетів сучасної якісної освіти є високий рівень комунікативної компетентності, тобто, підготовленості до ефективного професіонального спілкування майбутніх лікарів. Це створює можливості для конкурентоздатності випускників вищих медичних навчаль- них закладів, сприяє успішній реалізації їхнього професійного та кар’єрного шляху, підвищує мобільність студентів, розширяє їхні потенційні можливості у ході спілкування з представниками різних галузей діяльності, вікових категорій, населенням інших країн. У статті проаналізовані та охарактеризовані основні особливості комунікативної компетентності студентів-медиків: визначення цієї категорії, її місце в системі професійної компетентності, її струк- тура, функції, комунікативні уміння, а також охарактеризовані основи професійного спілкування майбутніх лікарів.ukпрофесійне навчаннякомунікативна підготовкапрофесійна компетентність лікарякомунікативна компетентністьсистема комунікативних уміньпрофесійне спілкування майбутніх лікаріввища медична освітастуденти медичного університетуОсновні категорії та поняття проблеми формування комунікативної компетентності у студентів медичного університетуArticle