Фролова, Тетяна ВолодимирівнаОхапкіна, Ольга ВолодимирівнаСіняєва, Ірина РевазівнаТерещенкова, Ірина ІванівнаСтенкова, Наталія ФедорівнаАтаманова, Олена ВолодимирівнаFrolova, TetyanaOkhapkina, OlgaSiniaieva, IrinaTereshchenkova, IrinaStenkova, NataliaAtamanova, Olena2015-09-232015-09-232015Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів / Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна, І. Р. Сіняєва, І. І. Терещенкова, Н. Ф. Стенкова, О. В. Атаманова // ScienceRise. – 2015. – № 6/4 (11). – С. 44–49.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.ukшколярірівень здоров’яадаптаційно-компенсаторні механізмиОсобливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярівAdaptative and compensatory ability of modern pupilsArticle