Подаваленко, Алла ПавлівнаЗеленська, Людмила ДмитрівнаБілера, Наталія Владиславівна2024-06-052024-06-052024-04Подаваленко А. П. Результати опитування лікарів на циклах підвищення кваліфікації щодо обізнаності з технологією розвитку критичного мислення / А. П. Подаваленко, Л. Д. Зеленська, Н. В. Білера // Медицина. Освіта. Незламність : науково-практична конференція з міжнародною участю, Бахмут, Полтава, Харків, 25–26 квітня 2024 р. / ХНМУ, АМУ, БМФК. – Бахмут ; Полтава ; Харків, 2024. – С. 57–59.УДК 616+37.0(477)https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33928В Україні відбувається реформування освітньої галузі, що спонукає до розробки та впровадження інноваційних педагогічних технологій або їх модифікації. До таких технологій належить технологія розвитку критичного мислення, яка не є новим явищем у педагогічній науці, проте стає все більш затребуваною з огляду її застосування в різних сферах життєдіяльності, зокрема медицині. Мета нашої роботи полягала у встановленні рівня обізнаності лікарів з технологією розвитку критичного мислення під час навчання на циклах підвищення кваліфікації у Харківському національному медичному університеті шляхом анкетування. Проведене дослідження дозволяє свідчити про те, що лікарі, які навчаються на циклах підвищення кваліфікації, недостатньо володіють знаннями щодо технології критичного мислення, частково використовують методи критичного мислення у професійній діяльності. Утім майже одностайно лікарі наголошують на важливості оволодіння цією технологією.ukкритичне мисленняінноваційні педагогічні технологіїопитуваннязагальні компетентності2024уРезультати опитування лікарів на циклах підвищення кваліфікації щодо обізнаності з технологією розвитку критичного мисленняThesis