Андрущенко, Аліна Олександрівна2014-11-102014-11-102014Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови / А. О. Андрущенко// Вісник СумДУ. – 2014. – № 1 (35). – С. 280–289.УДК 811.133.1`243: 37.02https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7449Розглянуто згадані фактори: врахування психологічної структури та рівнів мовленнєвої діяльності, характеристики навичок і вмінь та етапи їх формування, забезпечення адекватного орієнтування студентів, інтеграцію орієнтувальної і виконавчої фаз у вправах, критерії розмежування різних типів орієнтування, етапи оволодіння мовленнєвими діями, механізми переносу, позитивний та негативний трансфер, білінгвізм та його види, гальмування та його види, типи граматичної інтерференції, характер граматичної інтерференції у морфології та синтаксисі, порівняльний вплив міжмовної та внутрішньомовної граматичної інтерференції. Окреслено перспективу подальших досліджень.ukграматична компетентністьмовленнєва діяльністьорієнтувальна і виконавча фазиперенос та інтерференціяграмматическая компетентностьречевая деятельностьориентировочная и исполнительная фазыперенос и интерференцияgrammar competencespeech activityorientation and accomplishment phasestransfer and interferenceПсихологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мовиArticle