Наливайко, Наталія АнатоліївнаРоманенко, Антоніна Василівна2023-11-292023-11-292023Наливайко Н. А. Модель формування емоційного інтелекту майбутнього лікаря / Н. А. Наливайко, А. В. Романенко // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, О. М. Хвостиченка. ─ Харків : ВННОТ, 2023. ─ Вип. 5. ─ С. 127─129. ─ URL : https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/11/19.V-2023-%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE-%D0%9D.-%D0%90.-%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%90.-%D0%92.pdf.2708-4809https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33172Проблема розвитку емоційного інтелекту студентів-медиків є надзвичайно актуальною. Чим вищий рівень емоційної культури людини, тим простіше їй комунікувати, працювати в команді, знаходити спільну мову з незнайомими. Емоційно грамотна людина протистоїть стресу, уникає конфліктів, протистоїть маніпуляції. Емоційний інтелект доречно формувати безпосередньо під час навчання у ЗВО.ukемоціональний інтелектвійнаемпатіяздобувачі вищої освітинавчаннялікар2023уМодель формування емоційного інтелекту майбутнього лікаряThesis