Жук, М.В.Ткаченко, Ігор Геннадійович2024-06-062024-06-062024Жук М. В. Формування мотивації у дітей щодо догляду за ротовою порожниною в умовах обмеженого доступу до амбулаторної стоматологічної допомоги / М. В. Жук, І. Г. Ткаченко // BIMCO Journal : збірник матеріалів Буковинського міжнародного медико-фармацевтичного конгресу студентів і молодих учених. ─ Чернівці, 2024. – С. 1852616-5392https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33961Мотивація до дії є значною складовою успіху кінцевого результату. Саме вона підштовхує нас до дії та підтримує наші зусилля. Чищення зубів являє собою процедуру, яка сама по собі, з огляду на комфорт, не є захоплюючою для дитини. До того ж вимагає певного часу, вмінь та регулярного виконання. В умовах вільного доступу до стаціонарної стоматологічної допомоги дитина з певним рівнем ризику стоматологічної патології має змогу відновити та скорегувати свої знання та вміння відносно методів її первинної профілактики. Якщо цей доступ обмежений, зовнішня мотивація, як то заохочення з боку лікаря, його похвала та інші методи, відсутні. Тобто, лишаються лише фактори внутрішньої, або особистої. Психіка людини загалом налаштована таким чином, що дії, або явища, які «не до душі», відмітаються за відсутності мотивуючих чинників. Досить часто формується принцип поведінки «знаю, але не виконую», який стає на заваді очікуваному результату лікування.ukмотиваціядітигігієни порожнини рота2024уФормування мотивації у дітей щодо догляду за ротовою порожниною в умовах обмеженого доступу до амбулаторної стоматологічної допомогиThesis