Садовниченко, Юрій ОлександровичПастухова, Наталія ЛеонідівнаМ'ясоєдов, Валерій Васильович2020-06-102020-06-102020Садовниченко Ю. О. Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія» / Ю. О. Садовниченко, Н. Л. Пастухова, В. В. М’ясоєдов // Забезпечення якості вищої освіти : збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції (8–10 квітня 2020 р., м. Одеса, Україна). — Одеса, 2020. — С. 425–426.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243Метою роботи була модернізація дидактичної моделі активізації самостійної роботи студентів-медиків у процесі вивчення медичної біології. В основу дидактичної моделі було покладено принципи інтеграції, домінантності, пріоритету практики та студентоцентризму. Її основними структурними компонентами стали структурно-змістовний, технологічний, оцінювальний та коригуючий. Рівні активізації СРС при вивченні медичної біології було об’єднано у репродуктивний, частково-пошуковий, пошуковий та творчий.ukдидактична модельсамостійна роботамайбутні лікарімедична біологіяДидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія»Thesis