Шенгер, С.В.Кириченко, М.П.Дунаєва, О.В.Гончарова, А.В.Пандикідіс, Н.І.2019-11-192019-11-192019-11-07Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті / С. В. Шенгер, М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва, А. В. Гончарова, Н. І. Пандикідіс // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 444–448.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24686У роботі проведено аналіз стану проблеми підготовки з фізіології студентів медичних спеціальностей в Харківському національному медичному університеті; місце дисципліни фізіології в загальній медичній підготовці, проведено аналіз 445 психотипів людини. Обґрунтовано дидактичну модель для викладання студентам з різними психотипами, експериментально перевірено ефективність цієї методики.ukстуденти медичного університетудисципліна фізіологіяпсихотипиУрахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університетіArticle