Хитик, Валентина Іванівна2015-10-012015-10-012015-10-05Хитик В. І. Рейтингова система оцінювання роботи працівників бібліотеки як складова менеджменту якості інформаційно-бібліотечної діяльності / В. І. Хитик // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. присвяченої 210-річчю Харк. нац. мед. ун-ту та 95-річчю Наук. бібліотеки ХНМУ, Харків, 5–12 жовт. 2015 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2015. – С. 166–171.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9910Освітлюється досвід впровадження принципів системи менеджменту якості з метою ефективного розкриття й використання потенціалу персоналу бібліотеки ВДНЗУ Буковинський державний медичний університет. Освещается опыт внедрения принципов системы менеджмента качества с целью эффективного раскрытия и использования потенциала персонала библиотеки ВДНЗУ Буковинский государственный медицинский университет. The article highlights the experience of implementing the principles of quality management system in order to effectively use and disclosure of potential library staff VDNZU Bukovina State Medical University.ukсистема менеджменту якостіперсонал бібліотекикадровий менеджментрейтингова система оцінюванняРейтингова система оцінювання роботи працівників бібліотеки як складова менеджменту якості інформаційно-бібліотечної діяльностіArticle